مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-26پزشكي

بستری 246 بیمار کرونایی در بیمارستان های تأمین اجتماعی همدان 


مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان از ارائه خدمات بستری به 246 بیمار مشکوک و قطعی کروناویروس در همدان خبر داد و گفت: در روزهای کرونایی 167 مورد مشکوک و 79 مورد ابتلای قطعی به کروناویروس در بیمارستان های تأمین اجتماعی بستری شدند.

- ایسنا/همدان مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان از ارائه خدمات بستری به 246 بیمار مشکوک و قطعی کروناویروس در همدان خبر داد و گفت: در روزهای کرونایی 167 مورد مشکوک و 79 مورد ابتلای قطعی به کروناویروس در بیمارستان های تأمین اجتماعی بستری شدند.

دکتر علیرضا صفری در گفت وگو با ایسنا، افزود: همچنین در این مدت 47 تخت بستری شامل 9 تخت ایزوله در بیمارستان های تابعه برای سرویس دهی به بیماران حاد تنفسی تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تحویل داروی بیماران دارای بیماری مزمن دارای پرونده شامل قلبی، فشارخون بالا، دیابت و اعصاب و روان در درب منزل، خاطرنشان کرد: در راستای کاهش مواجهه و رفت و آمد بیماران پرخطر به مراکز درمانی داروهای بیماران قلبی و بیماران مزمن دیگر، در درب منازل این افراد تحویل داده شده است.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان از اعزام تیم درمانی داوطلب به استان قم در زمان اوج شیوع بیماری خبر داد و یادآور شد: همچنین انجام اعمال جراحی الکتیو طبق پروتکل های ابلاغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 246 بیمار کرونایی در بیمارستان های تأمین اجتماعی همدان 

بستری 246 بیمار کرونایی در بیمارستان های تأمین اجتماعی همدان